Foxit PhantomPDF™ Business 7

•    Profesyonel PDF Düzenleme ve Organize etme aracınız
•    Birlikte Çalışın ve Paylaşın
•    PDF dosyalarını imzalayın ve koruyun
•    Basılı materyalinizi tarayın ve OCR işlemine tabi tutun

Genel Bakış
PhantomPDF Business; içeriği zengin, kaliteli, güvenli ve uygulanabilir profesyonel çözümler sunmaktadır. Belgeler PDF formatına çevrildikten sonra, gerekli düzenlemelerin ve modifikasyonların PDF içerisinde yapılması, farklı formatlara çevrildikten sonra yapılmasından çok daha kolaydır. Foxit PhantomPDF Business sunmuş olduğu üstün özelliklerle endüstrinin primadonna PDF çözüm platformudur.
•    Aynı bir metin editöründe olduğu gibi otomatik olarak metinlerin akışını sağlar, biçimlendirir. Ana hat düzenini (layout) hiç düşünmeden sadece içeriği ekleyin veya silin.
•    Metin bloklarını üstün PDF düzenleme ihtiyaçları çerçevesinde bağlantı metinlerine linkleyin, katın veya bölün. Metin blokları daha ilgi çeken bir görünüme kavuşturmak için taşıyın, yeniden boyutlandırın.
•    PDF metninin fontunu düzenleyin (karakter, stil, boyut, renk ve efekt). Metni sola, sağa dayayın veya ortalayın (çoklu satır aralığı seçeneğini de rahatlıkla kullanın).
•    Metinlerin stillerini, kopyalama ve yapıştırma esnasında, replike edin (font, koyu renk yazılmış (bold), renk vb).
•    Objeleri düzenleyin (mesela gölgelendirin), metinleri forma çevirin; birleştirin veya ayırın.
•    Diğerlerinin rahatlıkla yeniden gözden geçirebilmeleri amaçlı olarak düzenlenen metinlerin rengini otomatik olarak değiştirin. Bu özellik kullanıcı tarafından aktif veya de aktif edilebilinir.
•    Tüm PDF belgesi içerisindeki metin blokları yazım denetimine tabi tutulabilir.
•    Paragraf satırbaşları azaltılıp çoğaltılabilir.
•    İmaj düzenleme kapasiteleri yüksektir.
•    Objeleri sola dayayın, ortalayın veya merkezileyin; döndürün, kaydırın veya kesin.
•    ÜstBilgi, AltBilgi ve sayfa numaralarını kolaylıkla ekleyin.
•    URL’lerden otomatik olarak web linki yaratın.

Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi
•    Windows Vista Home Basic, Home Premium, Business, Ultimate, veya Enterprise (32-bit & 64-bit)
•    Windows 7 (32-bit & 64-bit)
•    Microsoft Office® 2007 veya üstü (bazı PDF yaratma özellikleri için gereklidir)
•    Active Directory Rights Management Service ve SharePoint integration capability özelliğini kullanan müşteriler için; Windows 7 veya Windows (Vista Service Pack2 (SP2) is ile)
•    Windows 8 Full sürüm
•    Citrix Ready® (Citrix XenApp® 6 ile)

En iyi performans için önerilen asgari donanım gereksinimleri
•    1.3 GHz veya üstü işlemci
•    512 MB RAM (önerilen: 1 GB RAM veya üstü)
•    1 GB boş disk alanı
•    1024*768 ekran çözünürlüğü