Network bağlantılı cihazlarınızın tamamını yönetin, güvence altına alın ve bakımını yapın.

KACE Sistem Yönetim Cihazı (K1000), büyüyen kurumunuza sunucular, PC’ler, Mac’ler, Chromebook’lar, tabletler, yazıcılar, depolama, ağ iletişim cihazları ve nesnelerin/eşyaların interneti (IoT) dahil olmak üzere şebeke-bağlantılı cihazlar üzerinde kapsamlı bir yönetim yapma imkanı sağlar. KACE, ilk kurulum aşamasından başlayarak devam eden yönetim süreci ve hizmetten çekme aşamasına dek kurumunuzun sistem yönetimi anlamında ihtiyaç duyduğu tüm gereksinimleri karşılayabilmektedir.

KACE Sistem Yönetim Cihazı size zamandan tasarruf ve büyüyen kurumunuza hızlı bir yatırım getirisi (ROI) sağlamak üzere tasarlanmıştır. KACE, geleneksel yazılım çözümlerinden farklı olarak esnek ve akıllı bir uygulama tabanlı mimari yapı üzerine kurulmuş olup aşağıdaki olanakları sunmaktadır:

• Tüm network bağlantılı sistem ve cihazları yönetebilen uç nokta sistem yönetimine yönelik tamamıyla bütünleşik bir çözüm
• Daha kolay ve hızlı uygulamaya geçirme süreci
• Daha kolay yönetim ve asgari düzeyde bakım

Kurum içinde yerleşik şekilde ister fiziksel bir cihaz, isterseniz sanal bir cihaz olarak kullanabilen ya da dilerseniz ana makine aracılığıyla bulut üzerinden iletim yapan sanal bir cihaz üzerinden (KACE hizmeti)* şeklinde de sunulabilen KACE, aşağıda belirtilen özellikleri bünyesinde barındırmaktadır.

• Bilgisayarlar, sunucular, Chromebook’lar ve network’e bağlı diğer cihazlar dahil olmak üzere şebekenize bağlı tüm donanım ve yazılımların tespit edilmesi ve envanterinin tutulması
• Otomatikleştirilmiş İşletim Sistemi ve uygulama yama yönetimi, zafiyet tarama ve etkili hale getirilen güvenlik yapılandırması yoluyla uç nokta güvenliği sağlama
• Kapsamlı varlık izleme ve uyumluluk raporlamalarının yapılmasına yönelik BT varlık yönetimi (IT asset management (ITAM))

KACE Sistem Yönetimi Cihazı’nın sezgisel ve sekme tabanlı arayüzü, farklı beceri düzeyine sahip IT yöneticilerinin, geniş bir aralıkta seyreden sistem yönetimi görevlerini hızlı ve kolay bir şekilde yerine getirmelerine olanak tanır.

Yazılım keşif (discovery) ve uyumluluğa (reconciliation) yönelik detaylı bir yazılım katalığından istifade edilerek kapsamlı bir yazılım lisansı yönetimi gerçekleştirilmesi
• Önceden hazırlanmış olarak sunulan- (prepackaged)  veya özel isteğe göre-uyarlanmış (custom) politikalar kullanılarak konfigürasyon ve politika yönetimi gerçekleştirilmesi
• Varlık yönetimi ve yardım masası ile entegre edilmiş sunucu izleme ve teklike uyarıları

ÖZELLİKLER**
• Hatasız envanter alma imkanı — Dizüstü bilgisayarlar, masaüstü bilgisayarlar, sunucular, depolama aygıtları, Chromebook’lar ve network’e bağlı tüm diğer cihazlar da dahil olmak üzere şebekeboyunca yer alan tüm donanım ve yazılımların tespiti ve envanterinin tutulması.
• Uç nokta güvenliğinin artırılması — Zafiyet taramalarının gerçekleştirilmesi ve güvenlik duvarları ve anti virüs koruması da dahil olmak üzere güvenlik yapılandırmalarının takviye edilmesi.
• Kapsamlı yamalama yapma imkanı — İşletim sistemi ve uygulama yamalamalarının planlanması, yerine getirilmesi ve izlenmesinin yanı sıra otomatikleştirilmiş yama dağıtımı.
• Lisans uyumluluğu ve optimizasyonun iyileştirilmesi — Sizlere sunduğumuz uygulama kataloğu sayesinde yazılım varlıklarınızı hatasız bir şekilde izleyip yönetebilir ve yazılım lisans kullanımını optimize edebilirsiniz.
• Yazılım dağıtımının gerçekleştirilmesi — Uygulama ve dijital değerlerin uzaktan dağıtımını ve yüklemesini yapabilirsiniz.
• Sunucuların izlenmesi — Sunuculara yönelik izleme sürecini varlık yönetimi, raporlama ve hizmet masası ile bütünleşik bir şekilde sistem günlüğüne alabilirsiniz.
• Uyumluluğun güvence altına alınması — Kapsamlı bir varlık takibi gerçekleştirmenin yanı sıra uyumluluk raporlamasına yönelik kanıt oluşturabilirsiniz.
• Bütünleşik hizmet masası özelliklerini kullanma— Varlık yönetimi süreçleri ve iş akışlarının yanı sıra kullanıcılara yönelik self-servis portal ile bütünleşik haldeki granüler SLA kontrolleriyle birlikte hizmet masası özelliklerinden yararlanabileceğiniz gibi yöneticilerin yanı sıra son kullanıcılara yönelik KACE GO Mobile uygulamasını kullanabilirsiniz.
• BT politikalarının yerine getirilmesi — Önceden hazırlanmış olarak sunulan veya özel isteğe göre uyarlanmış politikalar vasıtasıyla konfigürasyon ve politika yönetimini gerçekleştirebilirsiniz.
• Enerji tasarrufundan yararlanma — Enerji tasarrufu sağlayan yapılandırma politikaları oluşturabilir ve bunları etkin olarak kullanabilirsiniz.
• Noksansız raporlama imlanı — Önceden hazırlanmış olarak sunulan (prepackaged) ve özel isteğe göre uyarlanmış raporların (custom) yanı sıra sihirbaz tarafından oluşturulan raporlar üretebilirsiniz.
• Uzak yerleşkeleri replikasyon imkanı — Mevcut dosya sunucularını kullanmak suretiyle farklı coğrafi ortamlarda bulunan uzak yerleşkelere replikasyon yapabilirisiniz.
• Kullanıcılara yönelik uyarılar oluşturma imkanı — E-posta hizmetinin kesintiye uğraması gibi önemli durumlarda kıllanıcı bildirimlerine yönelik uyarılar yayınlayabilirsiniz.
• Kullanıcılara yönelik self-servis portal — Son kullanıcılara yönelik sezgisel bir deneyim sağlayarak, son kullanıcıların ihtiyaç duydukları şeyleri daha kolay bulmalarına imkan tanıyabilir ve kendi kendilerine çözüm bulmalarına olanak sağlayabilirsiniz.
• Çoklu-alanların yönetimi — Merkezi olmayan BT ortamlarına yönelik çoklu alan desteğini etkinleştirebilirsiniz.
• Sistem uyarıları oluşturma imkanı — Bilgisayarlarınız veya network’ünüzle alakalı beklenmeyen durumlar oluştuğunda işinizi kolaylaştıracak yönetici uyarıları alabilirsiniz.
• Uzak sistemleri yönetme imkanı — Merkezileştirilmiş sorun çözümlerinde herhangi bir site ziyaretine gerek kalmaksızın uzaktan kontrol özelliğini kullanabilirsiniz.
• Önde gelen BT topluluklarına erişim imkanı — Eski adıyla AppDeploy.com, şimdiki ismiyle ITNinja.com sitemiz üzerinden alabileceğiniz ayrıcalıkla takviyelerle en iyi dağıtım uygulamalarını/yöntemlerini oluşturabilirsiniz.
• Çeşitli dağıtım seçenekleri — Kurum içinde yerleşik şekilde ister fiziksel bir cihaz, isterseniz sanal bir cihaz üzerinden ya da dilerseniz ana makine aracılığıyla sanal bir cihaz/uygulama üzerinden (KACE hizmeti)* şeklinde olmak üzere üç farklı dağıtım seçeneğini kullanabilirsiniz.

Basit ve güvenli yönetim imkanı
• Desteklenen bir web taratıcısı kullanan bir PC, tablet veya cep telefonu gibi herhangi bir cihaz vasıtasıyla yönetim yapabilirsiniz
• KACE veritabanının tamamı üzerinde kapsamlı arama yapma imkanından yararlanabilirsiniz
• Kimlik doğrulama, yetkiler ve yönetsel hakların yönetimi
• Gerçek-zamanlı LDAP ve Aktif Dizin (Active Directory) entegrasyonu
• Çalışma saatleri dışındaki bakımlara yönelik olarak yerel ağ üzerinden açma özellikleri (Wake on LAN)
• Tek-tıkla gerçekleştirilen uygulama yazılımı sürüm yükseltmeleri (upgrade)
• Kilit önemdeki yönetim faaliyetlerinin zaman ve sahiplik (owner) bazında denetlenmesi ve izlenmesi (tracking)

Dağıtılmış ortamlara yönelik ideal çözüm
• Dağınık ofislerin/çalışma alanlarının (dispersed offices) etkin bir şekilde yönetilmesini teminen özel olarak atanmış bir donanım ya da personele gerek kalmaksızın, uzaktan kopyalayıp çoğaltma ve değişik yükleme lokasyonları kullanma imkanı
• Uzak sitelerin yönetimindeki karmaşanın ve bu iş için harcanan mesainin azaltılmasını teminen kopyalayıp çoğaltma sürecinin planlanmasına yönelik kolay kullanımlı yapılandırma seçenekleri
• Şebeke üzerindeki etkinin asgari düzeye indirilmesini teminen bant genişliği ayarlama ve senkronizasyon imkanı
• Güvenirliliğin artırılması ve şebeke trafiğinin azaltılmasını teminen denetim noktasını yeniden başlatma imkanı
• Uzak sitelerde otomatik düzenleme ve sistem hedeflemesi yapılmasını teminen dinamik politika grupları oluşturma imkanı
• Özel olarak atanmış donanım kullanma ihtiyacının ortadan kaldırılmasını teminen mevcut Windows, Linux veya Mac sunucularında desteklenen uzak paylaşımlar