Arama Yapın

Aramak istediğiniz kelimeyi boşluğa yazıp arama butonuna basın.

Ivanti Araştırdı: Pandemi Döneminde Güvenlik Sorunları Yüzde 66 Arttı

E-Data Teknoloji

  • Anasayfa
  • Ivanti Araştırdı: Pandemi Döneminde Güvenlik Sorunları Yüzde 66 Arttı

Ivanti Araştırdı: Pandemi Döneminde Güvenlik Sorunları Yüzde 66 Arttı

25 / Haziran / 20

Ivanti’nin son 3 ayı kapsayan pandemi dönemine özel araştırma sonuçları açıklandı. Buna göre BT uzmanlarının son 3 ayda bildirdiği güvenlik sorunlarında yüzde 66 oranında artış yakalandı. Özellikle uzaktan çalışmanın yüzde 93 oranında arttığı bu dönemde, en çok bildirilen güvenlik sorunlarının sebepleri şöyle:

● Yüzde 58 kötü amaçlı e-postalar
● Yüzde 45 riskli, uyumsuz çalışan davranışı
● Yüzde 31 yazılım güvenlik açıklarında artış

Bilgi ve İletişim Teknolojileri departmanındaki çalışanların yüzde 63’ü uzaktan çalışma modeline geçildiğinden bu yana BT iş yüklerinin yüzde 37 oranında arttığını ortaya koyuyor. Buradaki iş yükünde öne çıkanlar ise şöyle:

● Yüzde 74 VPN sorunları
● Yüzde 56 video konferans
● Yüzde 48 bant genişliği kısıtlamaları
● Yüzde 47 şifre sıfırlamaları
● Yüzde 47 mesajlaşma sorunları

Uzaktan çalışmanın ve dijital dönüşümün hızlandırılması gerektiğini bir kez daha yakından gözlemlediğimiz bu dönem organizasyonlar açısından; hizmet alınan iş ortaklarının hizmet seviyesi (SLA) takibi, yardım masasına gelen çağrıların performansının ölçümlenmesi ve buna benzer çeşitli alanlarda manuel değil, gelişmiş teknoloji çözümleri ile ilerleme gibi konular öne çıkıyor.

Ivanti’nin Service Manager isimli çözümü, her ölçekteki organizasyonun iş akışlarını otomatize etme, yüksek maliyetli manuel süreçleri günlük rutinden çıkarma ve iş süreçlerini daha verimli, uyumlu ve güvenli hale getirmek için kurumlara yardımcı oluyor.

“Hizmet kalitesindeki artış ile iç müşterilerinizin memnuniyetini sağlayın”
Ivanti Service Manager sağladığı çözümler ile kurumların hizmet kalitesini artırırken, iç müşterimemnuniyetini de yükseltmeye yardımcı oluyor. İnternetin keşfinden önce geliştirilmiş servis masası çözümleri ile kurumlar, ihtiyaç duydukları dijital dönüşüme katkı sağlama konusunda maalesef başarıya ulaşamıyor.

Ivanti Service Manager demo talep etmek ve detayları incelemek için tıklayınız

Haberde bahsedilen araştırma sonuçlarının tümüne erişmek için tıklayınız